Poco X3 akan hadir tidak lama lagi dengan kamera 64MP, bateri lebih baik

Poco akan segera melancarkan telefon pintar baru. Syarikat itu belum mendedahkan tarikh pelancaran rasmi tetapi telah mula menyiarkan penggoda di pegangan media sosialnya. Inilah yang diketahui secara rasmi mengenai telefon pintar Poco seterusnya .

Pengurus Produk Poco dan jurucakap global Angus Kai Ho Ng telah mengesahkan bahawa Poco X3 yang akan datang akan menggunakan kamera 64 megapiksel. Dia juga menyiarkan beberapa sampel kamera dari telefon. Dalam salah satu gambar, telefon ini dilihat menyokong kamera 64 megapiksel dalam mod Pro.

Dalam tweet lain, Ng menjanjikan “bateri besar” dengan “kelajuan pengecasan pantas” dengan telefon baru. Dalam tweet, dia membandingkan telefon dengan Samsung A71 Galaxy. Perbandingan menunjukkan Poco X3 mencapai 100% caj dalam 65 minit sedangkan Samsung Galaxy A71 mencapai yang sama dalam 80 minit.

Secara berasingan, Poco X3 membuat penampilan awal di laman web persijilan FCC. Penyenaraian itu menunjukkan bahawa telefon akan mempunyai bateri 5,160mAh dengan sokongan pengecasan pantas 33W. Telefon ini dikatakan dilengkapi dengan kadar penyegaran 120Hz dan Kamera Super 64 megapiksel.

Poco X3 akan menggantikan Poco X2 yang kini tersedia dengan harga mulai 17,499 ₹ . Telefon ini dilengkapi dengan paparan HD + 6,67 inci penuh dengan kadar penyegaran 120Hz. Telefon pintar berjalan pada pemproses Snapdragon 730G Qualcomm yang dipasangkan dengan 8GB RAM dan 256GB storan onboard.

Poco X2 juga memiliki empat kamera belakang termasuk sensor utama 64-megapiksel, sensor sudut lebar 8-megapiksel, lensa makro 2-megapiksel dan sensor kedalaman 2-megapiksel. Ia mempunyai kamera dual selfie dengan sensor 20-megapiksel dan 2-megapiksel.

Telefon pintar ini dikuasakan oleh bateri 4.500mAh dengan sokongan untuk pengecasan pantas 27W.

Follow & Subscribe Newsletter


Berkaitan