Samsung Galaxy Watch baru akan berada di pasaran

Galaxy Watch yang akan datang Samsung baru saja melalui laman FCC. Jam pintar itu dapat mengekalkan fungsi bezel berputar Samsung yang popular.

Samsung Watch Galaxy adalah salah satu daripada beberapa jam pintar yang paling dekat dengan Apple Watch Series dari segi reka bentuk dan prestasi. Tampaknya Galaxy Watch baru akan datang lebih awal dari yang dijangkakan. Sudah, smartwatch telah membuat banyak penampilan tidak rasmi di web dan sekarang telah dilihat di laman persijilan FCC AS. Penyenaraian FCC juga mendedahkan bagaimana rupa Galaxy Watch yang seterusnya.

Menurut Sammobile, sebanyak empat varian Galaxy Watch telah disenaraikan di laman web FCC. Dua varian pertama dilengkapi dengan sambungan LTE dan nombor model sport 45mm SM-R845U dan 41mm SM-R855U. Dua varian lain adalah varian Wi-Fi dan nombor model sport 45mm SM-840 dan 41mm SM-R850.

Sammobile menunjukkan bahawa model Galaxy Watch yang lebih besar akan lebih kecil daripada Galaxy Watch (46mm) dan lebih besar daripada Galaxy Watch Active 2 (44mm). Syarikat itu juga diharapkan akan melancarkan varian titanium yang kemungkinan harganya jauh lebih tinggi daripada model aluminium dan keluli tahan karat.

Menurut skema di laman web FCC, Samsung salah satu Galaxy Watches yang akan datang akan menampilkan paparan Gorilla Glass DX. Ia juga dilihat dengan ketahanan air 5ATM. Syarikat ini mungkin mengekalkan fungsi bezel berputar pada jam pintar yang akan datang.

Kebocoran terbaru berlaku beberapa hari selepas Samsung mengumumkan pihaknya telah mendapat izin dari Kementerian Makanan dan Keselamatan Dadah Korea Selatan untuk melancarkan ciri pemantauan Elektrokardiogram (ECG) ke Galaxy Watch Active 2 . Syarikat ini mungkin akan menambahkan fungsi ini dalam jam pintar yang akan datang juga.

Sumber: Tech Hindustian Times


Berkaitan

Join 4,736 other subscribers