Ulasan Tentang Gajet Motorola Edge

Usaha Motorola untuk kembali dalam permainan video premium memberi kami jadual Edge serta seperti banyak OEM lain, bersama dengan Edge +, ada pilihan yang lebih berpatutan untuk pelari depan, yang bermaksud mengurangkan beberapa bangs sebagai dan juga wisel untuk mengekalkan kadarnya. 

Tujuannya, seperti biasa adalah untuk mendapatkan pengalaman telefon bimbit yang sama dengan harga.

Motorola Edge masuk untuk semakan

Motorola Edge menyertakan paparan OLED 6,7 inci tinggi dengan resolusi 1080 x 2340 px serta harga segar 90 Hz yang halus. Ia juga mempunyai kontur yang teruk di samping membentuk penampilan yang unik.

Bahagian belakang, di sisi lain, dibina dari plastik dan juga di bawah anda pasti akan menemui Snapdragon 765 G SoC yang digabungkan dengan RAM 4GB atau 6GB. 

Kedua-dua susunan ini menyediakan ruang penyimpanan 128 GB UFS 2.1 dengan pengembangan kad microSD pilihan. Sedikit yang terakhir ini benar-benar merupakan peningkatan berbanding Edge +, yang tidak membenarkan anda menyertakan lebih banyak ruang simpanan.

Motorola Edge masuk untuk semakan

Susunan kamera video agak setanding dengan Edge + dengan sejumlah downgrade yang penting. The Edge yang murni turun dari unit penginderaan 108 MP dan juga termasuk kamera video utama 1 / 1.7 ″ 64 MP dengan bukaan f / 1.8. Sistem telefoto 8MP menggunakan zoom optik 2x berbanding 3x. 

Kamera web ultrawide 16 MP dengan aperture f / 2.2 digulirkan dari Plus bersama dengan unit penginderaan 3D ToF untuk pemetaan mendalam. Perantara kecil di skrin paparan di tepi kiri atas menempatkan unit penginderaan 25 MP.

Motorola Edge masuk untuk semakan

Bateri 4.500 mAh menawarkan semua jus tetapi tidak seperti saudara atau saudari yang jauh lebih mahal, vanila Motorola Edge dibersihkan dengan bil berwayar 18 W sehingga tidak ada pengecasan tanpa kabel.

Motorola Edge masuk untuk semakan

Ulasan lengkap yang akan datang pastinya tidak hanya akan menjawab kebimbangan sama ada tambahan $ 600 untuk Edge + yang layak tetapi juga akan berusaha serta belajar sama ada vanilla Edge sudah tentu mempunyai kemampuan untuk mengukir ceruk tertentu sendiri. Nantikan!

Sumber: GSM Arena