Huawei P40 Pro Menjadi Sahabat Ideal untuk Penjarakkan Sosial di Bulan Ramadhan ini

Dengan jarak sosial sepenuhnya, Ramadan ini adalah mengenai perhimpunan jarak jauh, sambungan maya, dan hiburan dalam talian. 

Sama ada terus berhubung dengan rakan dan keluarga, memanfaatkan percikan kreatif itu, atau mengambil masa yang sangat diperlukan untuk bersantai, ini adalah masa yang tepat untuk mengetahui apa yang boleh dilakukan oleh telefon pintar HUAWEI. 

Mengemas ciri-ciri hebat dan kesambungan yang belum pernah terjadi sebelumnya, HUAWEI P40 Pro adalah pendamping ideal untuk Ramadan ini di rumah. 

Nikmati sembang video dengan pantas dan lancar, kongsi foto dan video berkualiti tinggi, tonton sitkom dan filem di paparan yang mengasyikkan, ketuk artis dalaman itu dengan nada ciri kamera yang keren, dan hidup setiap saat dengan peningkatan kapasiti bateri dan pengisian semula cepat , bermaksud tidak ada masa terlepas.

Telefon pintar utama yang baru dilancarkan menawarkan pelbagai ciri yang memudahkan anda berhubung. 

Paparan Overflow HUAWEI Quad-curve 6,58 inci yang mengagumkan, yang sedikit melengkung dari tengah ke keempat-empat sisi telefon, memberikan pengalaman tontonan yang seimbang namun benar-benar mendalam, sesuai untuk membuat panggilan video kumpulan yang sangat jelas atau menonton rancangan Ramadan. 

Dikuasakan oleh 5G, HUAWEI P40 Pro juga dilengkapi dengan chipset Kirin 990 5G, memberikan prestasi 5G yang tiada tandingan dan kuat untuk muat turun dan streaming pantas yang lancar. 

Bagi mereka yang lebih suka Wi-Fi, telefon ini juga menyokong teknologi Wi-Fi 6 Plus 160MHz yang ditampilkan dalam barisan penuh, yang menawarkan sambungan berkelajuan tinggi dengan sokongan untuk kecepatan transmisi teoritis puncak 2.400Mbps. Pengalaman 5G yang sepenuhnya revolusioner dan dilindungi oleh setiap keperluan jarak sosial.

Bagi jurugambar yang bercita-cita tinggi, HUAWEI P40 Pro dilengkapi dengan Kamera Ultra Vision Leica Quad 50MP. Terima kasih kepada sensor penglihatan HUAWEI Ultra, dan sensor CMOS 1 / 1,28 inci (salah satu yang terbesar!),

Setiap foto dapat menangkap lebih banyak cahaya daripada sebelumnya. Persediaan Kamera juga menyertakan Kamera Ultra Wide Cine 40MP untuk merakam klip dalam kualiti 4K dan kamera ToF untuk mengambil gambar yang menakjubkan dengan kesan Bokeh. 

Di bahagian depan, HUAWEI P40 Pro dilengkapi dengan penyediaan kamera selfie dua yang terdiri daripada kamera selfie 32MP dan Kamera Kedalaman. 

Ambil gambar selfie yang indah dengan perincian yang luar biasa dan rakamkan klip video dalam kualiti 4K! Mendekatkan perkara dengan SuperZoom 50x, yang mempunyai zoom optik 5x, zoom hibrid 10x dan zoom digital 50x bersama dengan penstabilan AIS dan OIS untuk menggegarkan gambar semasa mengezum.

Terdapat juga keseronokan yang boleh didapati dengan ciri kamera tambahan seperti Zum Audio, yang dapat memperbesar suara burung di pohon di luar, dan HUAWEI Golden Snap, ciri baru yang memilih tangkapan terbaik dengan menggunakan algoritma AI untuk memilih postur dan ungkapan yang kelihatan bagus, dan pilih tiga bingkai teratas daripada gambar yang bergerak. 

Ekstra yang tidak diingini juga dapat dikeluarkan dari foto dengan AI Remove Passerby, sementara AI Remove Reflection bahkan dapat menghilangkan pantulan yang memutarbelitkan untuk pukulan yang lebih bersih. 

Setiap inci gambar menceritakan kisah kerana HUAWEI P40 Pro menangkap semua butirannya.

Tidak perlu khawatir dengan pengurangan kuasa, kerana HUAWEI P40 Pro mempunyai kapasiti bateri yang meningkat 4200mAh yang mampu mengekalkan daya untuk jangka masa panjang. 

Selain itu, telefon ini dilengkapi dengan HUAWEI SuperCharge 40W, yang mengecas bateri lebih cepat daripada sebelumnya. 

Perlu juga disebutkan bahawa telefon ini dilengkapi dengan HUAWEI AppGallery, pasar aplikasi rasmi Huawei dengan banyak aplikasi tempatan dan global di 18 kategori berbeza yang menunggu untuk dimuat turun terus ke telefon.

Walaupun Ramadan ini mungkin berbeza, semangat kebersamaan tetap sama, dan dengan alat yang tepat, pengguna dapat tetap terhubung dan berhibur walau apa pun.

Sumber: Albawaba